Maar wat vinden e-shoppers nu echt belangrijk aan dat pakket?

DS Smith hield als Europa's grootste leverancier van e-commerce verpakkingen een onderzoek onder 5.000 consumenten over hun e-shopervaringen en vervatte de resultaten in een whitepaper als handig handvat voor verpakkers en webshops. Met daarin onder meer de volgende uitkomsten.

  • 35% van de Belgische e-shoppers stopt of mindert zijn bestellingen na het ontvangen van een beschadigd product.
  • 25% van de Belgen is bereid meer te betalen voor een verpakking die er voor zorgt de producten onbeschadigd aankomen.
  • 15 tot 16% van de Belgen wil meer betalen voor gemakkelijk hersluitbare verpakkingen die eenvoudig te retourneren zijn. Hetzelfde geldt voor gemakkelijk te recyclen of herbruikbare verpakkingen.

Nieuwsgierig naar meer details?

Download whitepaper

Maar wat vinden e-shoppers nu echt belangrijk aan dat pakket? DS Smith hield als Europa's grootste leverancier van e-commerce verpakkingen een onderzoek onder 5.000 consumenten over hun e-shopervaringen en vervatte de resultaten in een whitepaper als handig handvat voor verpakkers en webshops. Met daarin onder meer de volgende uitkomsten. Nieuwsgierig naar meer details?Download whitepaper