Het congres met een uitgebreid sprekersprogramma in het teken van inspiratie, was tegelijkertijd een platform voor het jubileum en een geslaagd netwerkevenement achteraf. TV-persoonlijkheid Francesca Vanthielen ontving en interviewde de sprekers op het podium.

Dit zijn enkele opmerkelijke of interessante uitspraken van een paar sprekers: doe aan storytelling om een sterk merkverhaal over je onderneming te maken; duurzaamheid is een groeiende trend voor verpakkingen; de politiek heeft geen oog voor oneerlijke concurrentie van het buitenland in onze sector; merkeigenaars dromen ervan de hele supply chain zelf te beheren en nearline rechtstreeks op verpakkingen te drukken; het internet is informatie, papier is emotie; enz. Meer over het congres leest u in Grafisch Nieuws 9 van november.

Lode Vlayen, Managing Director van het VIGC, sloot het congresgedeelte af en zette de 24 VIGC-leden die al 20 jaar lid zijn nog eens extra in de bloemetjes.

Het congres met een uitgebreid sprekersprogramma in het teken van inspiratie, was tegelijkertijd een platform voor het jubileum en een geslaagd netwerkevenement achteraf. TV-persoonlijkheid Francesca Vanthielen ontving en interviewde de sprekers op het podium.Dit zijn enkele opmerkelijke of interessante uitspraken van een paar sprekers: doe aan storytelling om een sterk merkverhaal over je onderneming te maken; duurzaamheid is een groeiende trend voor verpakkingen; de politiek heeft geen oog voor oneerlijke concurrentie van het buitenland in onze sector; merkeigenaars dromen ervan de hele supply chain zelf te beheren en nearline rechtstreeks op verpakkingen te drukken; het internet is informatie, papier is emotie; enz. Meer over het congres leest u in Grafisch Nieuws 9 van november.Lode Vlayen, Managing Director van het VIGC, sloot het congresgedeelte af en zette de 24 VIGC-leden die al 20 jaar lid zijn nog eens extra in de bloemetjes.