De geschiedenis van de krant gaat terug tot 1899, als de eerste wekelijkse oplage van 700 exemplaren op een stoom-aangedreven pers wordt gedrukt en vervolgens met de hand geplooid en afgewerkt. Na de Tweede Wereldoorlog neemt Louis De Knijf het bedrijf en de krant over. Het betaalde weekblad groeit uit tot een gratis aan huis besteld reclameblad, dat nu 21 maal per jaar in een oplage van 50.000 exemplaren over gans het Pajottenland wordt verspreid. Toch besluiten Marleen en Hilde De Knijf, als derde generatie aan het roer, de uitgave nu te staken: "Het medialandschap verandert voortdurend. Mensen zoeken steeds vaker naar winkels en producten via computer, tablet of smartphone. Hierdoor neemt de digitale variant steeds vaker de bovenhand, en verdwijnt de papieren krant stilaan uit het dagelijkse leven."

De geschiedenis van de krant gaat terug tot 1899, als de eerste wekelijkse oplage van 700 exemplaren op een stoom-aangedreven pers wordt gedrukt en vervolgens met de hand geplooid en afgewerkt. Na de Tweede Wereldoorlog neemt Louis De Knijf het bedrijf en de krant over. Het betaalde weekblad groeit uit tot een gratis aan huis besteld reclameblad, dat nu 21 maal per jaar in een oplage van 50.000 exemplaren over gans het Pajottenland wordt verspreid. Toch besluiten Marleen en Hilde De Knijf, als derde generatie aan het roer, de uitgave nu te staken: "Het medialandschap verandert voortdurend. Mensen zoeken steeds vaker naar winkels en producten via computer, tablet of smartphone. Hierdoor neemt de digitale variant steeds vaker de bovenhand, en verdwijnt de papieren krant stilaan uit het dagelijkse leven."