Het thema van het magazine is "Passie voor papier" waarin 10 bekende personen hun liefde voor papier uitspreken en argumenteren waarom ze een hartstocht voor deze communicatiedrager hebben. Het magazine dient ook om het DNA van Drukkerij Van der Poorten uit Kessel-Lo kenbaar te maken. U kan in het magazine de getuigenissen lezen van: illustrator Karl Meersman, papierkunstenaar Bob Matthysen, reclameman Guillaume Van der Stighelen, televisiejournalist Christophe Deborsu, docente en conservator en restaurateur van handschriften Lieve Watteeuw, Vlaams jeugdauteur en scenarist Dirk Nielandt, grafisch vormgever Walda Verbaenen, Wetstraatwatcher Rik Van Cauwelaert en de organisatoren van de International Paper Art biënnale Maurice Van der Speeten & Danielle Van Belle.

Het magazine telt 68 pagina's binnenwerk + cover, is garenloos gebonden en heeft een afgewerkt formaat van ongeveer 30 x 24,5 cm. De cover is veredeld met een soft touch laminaat en spot UV-vernis. Het magazine promoot papier en drukwerk als een krachtig medium dat niet alleen informeert maar daarnaast ook inspireert. Het magazine wordt verzonden aan klanten, prospecten, zakenrelaties, reclamebureaus, enz. en kan worden aangevraagd.

Het thema van het magazine is "Passie voor papier" waarin 10 bekende personen hun liefde voor papier uitspreken en argumenteren waarom ze een hartstocht voor deze communicatiedrager hebben. Het magazine dient ook om het DNA van Drukkerij Van der Poorten uit Kessel-Lo kenbaar te maken. U kan in het magazine de getuigenissen lezen van: illustrator Karl Meersman, papierkunstenaar Bob Matthysen, reclameman Guillaume Van der Stighelen, televisiejournalist Christophe Deborsu, docente en conservator en restaurateur van handschriften Lieve Watteeuw, Vlaams jeugdauteur en scenarist Dirk Nielandt, grafisch vormgever Walda Verbaenen, Wetstraatwatcher Rik Van Cauwelaert en de organisatoren van de International Paper Art biënnale Maurice Van der Speeten & Danielle Van Belle.Het magazine telt 68 pagina's binnenwerk + cover, is garenloos gebonden en heeft een afgewerkt formaat van ongeveer 30 x 24,5 cm. De cover is veredeld met een soft touch laminaat en spot UV-vernis. Het magazine promoot papier en drukwerk als een krachtig medium dat niet alleen informeert maar daarnaast ook inspireert. Het magazine wordt verzonden aan klanten, prospecten, zakenrelaties, reclamebureaus, enz. en kan worden aangevraagd.