3D Next Level is gevestigd in Maassluis, Nederland en heeft dus als eerste in deze grootformaat 3D printer voor visuele communicatie geïnvesteerd om zijn toepassingsmogelijkheden uit te breiden en een breder assortiment projecten uit te kunnen voeren om nieuwe klanten aan te trekken.

Lennart van den Doel, medeoprichter en mede-eigenaar van 3D Next Level vertelt betreffende de integratie van de Massivit 1800: "De Massivit 1800 is het laatste stukje van de puzzel. Met deze oplossing kunnen we ons echt van de concurrentie onderscheiden omdat we op dit ogenblik het enige bedrijf in de regio zijn dat grootformaat 3D-printing aanbiedt en daarmee in het oog lopende modellen kan produceren. Ik ben ervan overtuigd dat deze toepassingen de interactie met en zichtbaarheid van klanten van onze cliënten zal vergroten."

Direct een klantenkring opbouwen

Het familiebedrijf was op zoek naar een manier om de mogelijkheden van 3D-printen te vergroten en zag de Massivit 1800 van Digital Dot op de vakbeurs RapidPro. "Voor mij opent de mogelijkheid van het creëren van enorme, opvallende modellen de deur naar nieuwe en gevarieerde commerciële kansen omdat het onze klanten in staat stelt beter met hun publiek in contact te treden", merkt hij op.

Naast het installeren van de Massivit 1800, leverde Digital Dot 3D Next Level een uitgebreide klanten-database. Volgens Van den Doel is dit essentieel voor het aantrekken van klanten in de reclame, evenementen en luxegoederensector, om er maar een paar te noemen.

Keynote-presentatie op SIGN2COM

Digital Dot stelt deze nieuwe oplossing als exposant voor op de op handen zijnde sign & display beurs, Sign2Com (16-18 september - stand 4121), waar Nico Desmedt, oprichter en eigenaar, de keynote-sessie opent. Zijn presentatie, 'Starten met in 3D-geprinte POS, sign en reclame', vindt plaats op maandag 17 september, om 10.30 uur in Hal 4. De aanwezigen krijgen hier informatie over hoe ze nieuwe klanten kunnen aantrekken en hun aanbod kunnen differentiëren door de productie van grootformaat visueel-fascinerende 3D-printtoepassingen. Zowel opvallende POS/POP-displays, boeiende reclame en marketingcampagnes, evenals Channel Letters en complexe soft signage maken hier deel van uit.

3D Next Level is gevestigd in Maassluis, Nederland en heeft dus als eerste in deze grootformaat 3D printer voor visuele communicatie geïnvesteerd om zijn toepassingsmogelijkheden uit te breiden en een breder assortiment projecten uit te kunnen voeren om nieuwe klanten aan te trekken.Lennart van den Doel, medeoprichter en mede-eigenaar van 3D Next Level vertelt betreffende de integratie van de Massivit 1800: "De Massivit 1800 is het laatste stukje van de puzzel. Met deze oplossing kunnen we ons echt van de concurrentie onderscheiden omdat we op dit ogenblik het enige bedrijf in de regio zijn dat grootformaat 3D-printing aanbiedt en daarmee in het oog lopende modellen kan produceren. Ik ben ervan overtuigd dat deze toepassingen de interactie met en zichtbaarheid van klanten van onze cliënten zal vergroten."Direct een klantenkring opbouwenHet familiebedrijf was op zoek naar een manier om de mogelijkheden van 3D-printen te vergroten en zag de Massivit 1800 van Digital Dot op de vakbeurs RapidPro. "Voor mij opent de mogelijkheid van het creëren van enorme, opvallende modellen de deur naar nieuwe en gevarieerde commerciële kansen omdat het onze klanten in staat stelt beter met hun publiek in contact te treden", merkt hij op.Naast het installeren van de Massivit 1800, leverde Digital Dot 3D Next Level een uitgebreide klanten-database. Volgens Van den Doel is dit essentieel voor het aantrekken van klanten in de reclame, evenementen en luxegoederensector, om er maar een paar te noemen.Keynote-presentatie op SIGN2COMDigital Dot stelt deze nieuwe oplossing als exposant voor op de op handen zijnde sign & display beurs, Sign2Com (16-18 september - stand 4121), waar Nico Desmedt, oprichter en eigenaar, de keynote-sessie opent. Zijn presentatie, 'Starten met in 3D-geprinte POS, sign en reclame', vindt plaats op maandag 17 september, om 10.30 uur in Hal 4. De aanwezigen krijgen hier informatie over hoe ze nieuwe klanten kunnen aantrekken en hun aanbod kunnen differentiëren door de productie van grootformaat visueel-fascinerende 3D-printtoepassingen. Zowel opvallende POS/POP-displays, boeiende reclame en marketingcampagnes, evenals Channel Letters en complexe soft signage maken hier deel van uit.