Uit het persbericht:

Peter Bundervoet is een ervaren Change & Transformation Manager. Hij heeft een carrière van bijna twintig jaar in binnen- en buitenland achter de rug, voornamelijk in digitale functies bij onder meer Belgacom, Y&R, Sony en Standard Chartered Bank. Toen Jos Artoos, eigenaar van artoos group, hem vroeg de overstap te maken naar wat toen nog voornamelijk bekend stond als een drukkerij, aarzelde hij evenwel geen seconde. "Ik had al kennisgemaakt met het bedrijf toen ik artoos group als consultant had geholpen met het op de markt brengen van het digitale marketingautomatisatieplatform Mooose. Ik wist dus dat artoos group al lang zoveel meer dan een drukkerij was geworden."

Artoos group biedt zijn klanten inderdaad al langer digitalisering en automatisering aan. De drukkerij is nog altijd een belangrijk onderdeel van de groep, maar vormt niet meer het middelpunt. Het nieuwe middelpunt is de consument, zegt Peter Bundervoet: "Consumenten leiden vandaag de digitale dans en verwachten dat zij als individu behandeld worden. Dat leidt bij onze klanten onvermijdelijk tot een toenemende vraag naar 'mass customisation'. Dankzij onze combinatie van offset, digitaal drukken en online communicatie gebaseerd op het zeer succesvolle Mooose platform kunnen wij perfect aan deze vraag voldoen. Onze totaaloplossingen en ons interne schaalvoordeel vormen een unicum in België."

Met de acquisitie van de drukkerijen Hayez en IPM printing heeft artoos group dat schaalvoordeel nog verder uitgebreid. Daarnaast zal artoos group blijven investeren in efficiënte software-oplossingen en innovatieve partnerships

Uit het persbericht:Peter Bundervoet is een ervaren Change & Transformation Manager. Hij heeft een carrière van bijna twintig jaar in binnen- en buitenland achter de rug, voornamelijk in digitale functies bij onder meer Belgacom, Y&R, Sony en Standard Chartered Bank. Toen Jos Artoos, eigenaar van artoos group, hem vroeg de overstap te maken naar wat toen nog voornamelijk bekend stond als een drukkerij, aarzelde hij evenwel geen seconde. "Ik had al kennisgemaakt met het bedrijf toen ik artoos group als consultant had geholpen met het op de markt brengen van het digitale marketingautomatisatieplatform Mooose. Ik wist dus dat artoos group al lang zoveel meer dan een drukkerij was geworden."Artoos group biedt zijn klanten inderdaad al langer digitalisering en automatisering aan. De drukkerij is nog altijd een belangrijk onderdeel van de groep, maar vormt niet meer het middelpunt. Het nieuwe middelpunt is de consument, zegt Peter Bundervoet: "Consumenten leiden vandaag de digitale dans en verwachten dat zij als individu behandeld worden. Dat leidt bij onze klanten onvermijdelijk tot een toenemende vraag naar 'mass customisation'. Dankzij onze combinatie van offset, digitaal drukken en online communicatie gebaseerd op het zeer succesvolle Mooose platform kunnen wij perfect aan deze vraag voldoen. Onze totaaloplossingen en ons interne schaalvoordeel vormen een unicum in België."Met de acquisitie van de drukkerijen Hayez en IPM printing heeft artoos group dat schaalvoordeel nog verder uitgebreid. Daarnaast zal artoos group blijven investeren in efficiënte software-oplossingen en innovatieve partnerships