Elk jaar werken laatstejaarsstudenten aan de opleiding Grafische en digitale media van de Arteveldehogeschool aan hun bachelorproef. Ook dit keer heeft dit een reeks interessante eindresultaten opgeleverd.
De presentaties vinden plaats op maandag 18 juni, dinsdag 19 juni en woensdag 20 juni.Wil u graag de presentaties bijwonen of als jurylid meehelpen beoordelen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met Ingrid Hemelsoet, ingrid.hemelsoet@arteveldehs.be
Arteveldehogeschool is tevens nog op zoek naar externe juryleden.
Het adres: Arteveldehogeschool, campus Mariakerke, Industrieweg 232, 9030 Mariakerke.
Heeft u een onderwerp dat u in de toekomst graag behandeld zou zien door één van de studenten, laat dit dan eveneens weten aan Ingrid Hemelsoet.
De onderwerpen van de bachelorproeven: AI in advertising; De toepasbaarheid van IoT in marketing; Extended gamut printing in smalbaan flexo; Anicolor; Complementaire kleurberekening; Audiovisuele storytelling; Voice als nieuwe interface; Het dating leven van millennials; Media streaming box voor business en education; Een strategie ontwikkelen voor het digitaal platform immoprint.com; Promotie van de Vlaamse film; Professionele fotografen en het gebruik van sociale media; Handleiding voor startende reclamebureaus.
De presentaties vinden plaats op maandag 18 juni, dinsdag 19 juni en woensdag 20 juni.Wil u graag de presentaties bijwonen of als jurylid meehelpen beoordelen? Aarzel dan niet om contact op te nemen met Ingrid Hemelsoet, ingrid.hemelsoet@arteveldehs.beArteveldehogeschool is tevens nog op zoek naar externe juryleden.Het adres: Arteveldehogeschool, campus Mariakerke, Industrieweg 232, 9030 Mariakerke.Heeft u een onderwerp dat u in de toekomst graag behandeld zou zien door één van de studenten, laat dit dan eveneens weten aan Ingrid Hemelsoet.De onderwerpen van de bachelorproeven: AI in advertising; De toepasbaarheid van IoT in marketing; Extended gamut printing in smalbaan flexo; Anicolor; Complementaire kleurberekening; Audiovisuele storytelling; Voice als nieuwe interface; Het dating leven van millennials; Media streaming box voor business en education; Een strategie ontwikkelen voor het digitaal platform immoprint.com; Promotie van de Vlaamse film; Professionele fotografen en het gebruik van sociale media; Handleiding voor startende reclamebureaus.