Paradepaardje van de Packaging Experience Days vormde er de nieuw geïnstalleerde Lithrone GX40, die dankzij een verhoogde inleg en uitleg non-stop aan een snelheid van 18.000 vellen per uur kan produceren.

Merkeigenaren en opdrachtgevers willen zich in toenemende mate kunnen onderscheiden, maar streven tegelijkertijd naar kostenbeheersing, stelde Ken Sagawa (president van Komori International Europe) in zijn openingstoespraak: "Drukkerijen moeten daarom zowel efficiënter produceren als creativiteit en kwaliteit kunnen bieden." Ook in de verpakkingsmarkt wil Komori daar als toeleverancier op inspelen "met innovatieve, technologie gedreven oplossingen." Op het programma stonden dan ook onder meer nog demonstraties van de Impremia IS29 inkjetpers en het digitale Highcon Euclid III laser/stanssysteem.

Komori toonde zich, zeker gezien het specifieke marktsegment waar nu op was gemikt, tevreden met het internationale bezoek aan het evenement. Ook vanuit België bestond goede belangstelling, vertelde Carli Van de Peer van Albyco: "Het zijn vooral ook commerciële drukkerijen die goede mogelijkheden zien om zich te verbreden richting verpakkingsdrukwerk."

Paradepaardje van de Packaging Experience Days vormde er de nieuw geïnstalleerde Lithrone GX40, die dankzij een verhoogde inleg en uitleg non-stop aan een snelheid van 18.000 vellen per uur kan produceren.Merkeigenaren en opdrachtgevers willen zich in toenemende mate kunnen onderscheiden, maar streven tegelijkertijd naar kostenbeheersing, stelde Ken Sagawa (president van Komori International Europe) in zijn openingstoespraak: "Drukkerijen moeten daarom zowel efficiënter produceren als creativiteit en kwaliteit kunnen bieden." Ook in de verpakkingsmarkt wil Komori daar als toeleverancier op inspelen "met innovatieve, technologie gedreven oplossingen." Op het programma stonden dan ook onder meer nog demonstraties van de Impremia IS29 inkjetpers en het digitale Highcon Euclid III laser/stanssysteem.Komori toonde zich, zeker gezien het specifieke marktsegment waar nu op was gemikt, tevreden met het internationale bezoek aan het evenement. Ook vanuit België bestond goede belangstelling, vertelde Carli Van de Peer van Albyco: "Het zijn vooral ook commerciële drukkerijen die goede mogelijkheden zien om zich te verbreden richting verpakkingsdrukwerk."